Styczeń 2024 r.

Kurs pierwszej pomocy dla pracowników recepcji.

W Hotelu Szablewski zrealizowaliśmy już kolejny raz szkolenie z pierwszej pomocy. Agnieszka, Paulina, Patrycja czy Małgosia to wspaniałe kobiety, które wchłaniały wiedzę z ciekawością i zainteresowaniem.

Bezpieczeństwo Klienta cechuje profesjonalistów, którzy dbają nie tylko o jakość głównej usługi, ale potrafią dostrzec potrzebę przygotowania pracowników do działania w sytuacjach niekonwencjonalnych. Co dwa lata, regularnie Marcin pojawia się, by przeprowadzić kurs pierwszej pomocy.

Kurs dostosowany do potrzeb.

Na warsztat wrzuciliśmy typowe dla takich miejsc sytuacje. Dziewczyny dowiedziały się jak zaopatrzeć drobne rany oraz masywne krwotoki. Przykładem może być nietrzeźwy gość, który podczas imprezy stłucze szkło i rozetnie sobie dłoń czy ramię. Przy niefortunnym zbiegu okoliczności reakcja powinna być natychmiastowa.

Pomagaliśmy również osobom, które zostały znalezione nieprzytomne w pokoju czy w holu. Takie osoby przytomność mogą stracić z różnych przyczyn. Dziewczyny wiedzą, że należy potwierdzić czy ofiara oddycha oraz ułożyć w pozycję bezpieczną. Pamiętać należy, że również osoba pod wpływem alkoholu, jeżeli nie daje oznak przytomności jest osobą, w zagrożeniu życia i należy jej pomóc.

Praca z ludźmi wymaga również umiejętności ich ratowania. Nie mogło więc zabraknąć tematu dotyczącego NZK. Odpaliliśmy nasze manekiny QCPR do nauki resuscytacji. Z pomocą aplikacji widać było wyraźnie postępy, które były co raz większe z każdym ćwiczeniem na monitorze. Działając z AED znacząco poprawiamy skuteczność prowadzonej resuscytacji. Warto go mieć na wyposażeniu hotelu.

Zakończyliśmy kurs mini pozoracjami, które miały pomóc pracownicom hotelu lepiej zrozumieć takie sytuacje jak atak padaczki, udar czy zawał.

Dzięki profesjonalnym szkoleniom z pierwszej pomocy pracownik hotelu czuje się pewniej, gdy komuś pomaga. Klient będzie zaopiekowany nie tylko w podstawowych sytuacjach, ale również w sytuacji krytycznej.

Dzięki dziewczyny za wspólnie spędzony czas.

Przeczytaj inne artykuły